اگر شما هم از آن دسته دانشجویانی هستید که برای مطالب درسی نیازمند پرینت جزوات و مقالات مختلف است اصلاً نگران نباشید چرا که ما اینجا هستیم تا با چاپ فوری و پرینت جزوات مختلف به شما کمک کنیم. ما می‌دانیم که همه دانشجویان دغدغه‌های تحصیلی بسیار زیادی دارند بنابراین ممکن است چاپ پرینت انواع مقالات و جزوات را فراموش کنند. گاهی ممکن است دانشجویان در مواقع و زمان‌های نامناسب به یاد بیاورند که جزوات خود را آماده نکرده‌اند.

ما می‌توانیم با دریافت فوری فایل مورد نظر چاپ را انجام داده و سریعا به محل مورد نظر شما ارسال کنیم. در واقع می‌توان گفت این خدمات به صورت آنلاین انجام می‌شود یعنی شما فایل مورد نظر را برای چاپ ارسال می‌کنید و نکات مختلف در رابطه با چاپ پرینت را نیز عنوان خواهید کرد سپس جزوات چاپ و پرینت شده را می‌توانید در محلی که در آدرس سفارش عنوان کرده‌اید تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ثبت سفارش چاپ و پرینت جزوات دانشجویی

اگر دانشجوی تهران هستید و در یکی از دانشگاه‌های تهران مشغول به تحصیل شده‌اید مطمئن باشید که در طول تحصیل نیازمند چاپ و پرینت انواع مقالات و جزوات خواهید شد. از این رو بهتر است مرکزی معتبر و قابل اعتماد را برای چاپ و پرینت جزوات مورد نظر خود در نظر بگیرید. ما پرینت ارزان دانشجویی را در تهران با ارسال فوری برای دانشجویان عزیز ارائه می‌دهیم از این رو شما می‌توانید خیلی راحت ثبت سفارش کنید.

جهت ثبت سفارش ابتدا باید فایلی که قرار است چاپ شود را در فرمت pdf تهیه کرده و آن را از طریق سیستم یا هر دستگاه هوشمندی برای ما ارسال کنید. علاوه بر آن در رابطه با صحافی و نوع برگه رنگ چاپ و دیگر سفارشات خود اطلاعات را وارد نموده و به قسمت محاسبه قیمت بروید. در این قسمت به شما متناسب با سفارشی که دارید هزینه اعلام می‌شود که پس از پرداخت آن سفارش شما به طور کامل انجام شده و به آدرس مورد نظرتان ارسال می‌شود. توجه داشته باشید که این خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و شما هیچگاه زمان خود را از دست نخواهید داد.

نکات مهم در رابطه با چاپ و پرینت جزوه

نکات مهم و مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند چاپ و پرینت جزوه‌های شما به بهترین نحو ممکن انجام شود از این رو شما باید این نکات را به یاد داشته باشید و به هنگام سفارش برخی از آنها را لحاظ کنید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • نکته اول این است که حجم چاپ و پرینت مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قرار است چاپ و پرینت برای هر فایل ۱۰ بار انجام شود باید حتماً این موضوع را در هنگام سفارش ذکر کنید.
  • نکته دیگر در رابطه با انتخاب چاپ و پرینت در صفحات به صورت یک رو و دو رو است. شما باید تعیین کنید که چاپ و پرینت برای شما به چه صورت انجام شود. در چاپ یک رو صفحات بیشتری نیاز است بنابراین ممکن است هزینه چاپ برای شما افزایش پیدا کند اما در چاپ دو رو شما در دو طرف صفحه چاپ خواهید داشت که تعداد صفحات برای آن کمتر خواهد بود بنابراین هزینه کمتری نیز خواهد داشت.
  • اگر قرار است چاپ جزوات شما به صورت رنگی یا سیاه و سفید باشد باید حتماً این موضوع را تعیین کنید. ما می‌توانیم پرینت دانشجویی را به صورت رنگی و سیاه و سفید خدمتتان ارائه دهیم. گاهی ممکن است جزوات مورد نظر شما دارای تصاویری باشند که چاپ آنها باید حتماً رنگی باشد در این صورت ما چاپ نوشته‌ها و تصاویر مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و وضوح خدمتتان ارائه می‌دهیم.
  • فونت و سایز متن و جزوه‌ای که قرار است به چاپ برسد را معین کنید. جزوه‌های مختلف باید در فونت و سایزهای مختلفی به چاپ برسند. گذشته از این موضوع انتخاب فونت و سایز نوشتار بسیار مهم است؛ زیرا باعث خوانایی بهتر جزوه خواهد شد. از این رو اگر در رابطه با انتخاب فونت و سایز نوشته اطلاعاتی ندارید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این رابطه راهنمایی دریافت کنید.
  • سایز صفحاتی که قرار است جزوه‌های شما در آن چاپ شود نیز قابل سفارش خواهد بود. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید جزوات خود را در کاغذ a۴ به چاپ برسانید. البته چاپ جزوه در صفحات کوچکتر و بزرگتر هم امکان‌پذیر است و بستگی به نظر و سلیقه شما دارد.
  • می‌توانید صحافی جزوات مورد نظر خود را به ما بسپارید تا ما برای جزوات شما جلد مناسب با جنس مرغوب انتخاب کنیم.
  • اصلاً نگران هزینه چاپ و پرینت جزوات خود نباشید چرا که ما پرینت ارزان دانشجویی تهران را با ارسال فوری در نظر گرفته‌ایم بنابراین شما لازم نیست بابت چاپ و پرینت جزوات خود هزینه هنگفتی بپردازید. علاوه بر این موضوع شما می‌توانید با افزایش تعداد چاپ و پرینت به عنوان مثال چاپ و پرینت همه دانشجویان و همکلاسیان هزینه کلی را کاهش دهید.
  • در زمان و وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد چرا که شما در دانشگاه یا خانه فایل مورد نظرتان را برای ما ارسال می‌کنید و ما آن را بلافاصله پس از چاپ به محل مورد نظرتان ارسال خواهیم کرد در این صورت شما لازم نیست وقت و زمان خود را برای رسیدن به مراکز چاپ هدر دهید و یا اینکه هزینه حمل و نقل با مترو یا تاکسی بپردازید.

کلام پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر می‌دانید که چاپ و پرینت جزوه یکی از مهمترین دغدغه‌های دانشجویان است؛ چرا که به دلیل مشغله‌های تحصیلی بسیار زیاد زمان کافی بابت مراجعه به مراکز چاپ و پرینت را ندارند. گذشته از این موضوع ممکن است فراموش کرده باشند و در مواقعی نامناسب مثل روز تعطیل به یاد بیاورند که جزوات خود را چاپ نکرده‌اند؛ از این رو ثبت سفارش جهت چاپ فوری امکان‌پذیر خواهد بود. ما می‌توانیم پرینت ارزان دانشجویی تهران با ارسال فوری را برایتان ارائه دهیم تا شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواسته خود برسید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.